//Beauty Queen

De'Queen


Annyeong Barbie(s) . Welcome to my Castle . I'm Fai Levine , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . No harsh word and haters were allowed here .



Tagboard



Sing-A-Song ~




Credits


Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Fai Levine
Others:

----------------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

May Allah Always Bless My Beloved Mom.
charlottechanel on Instagram

Assalamualaikum guys. Whatssup? Haha lama tak update kan? Busy a little bit. Haha okay.
Bosan gila lah, sekarang tengah cuti. Selasa nanti Raya Haji kan? So cuti dari Jumaat sampai Selasa. Rabu kena sekolah, tapi bebudak plan taknak datang. Zhi Liang punya kepala lah nie. Haha aku dah lah 2 hari tak datang , Rabu dengan Khamis. Alaaaa tu pun sebab mak aku sakit. Masuk wad 3 hari bhaii. Memang tak sangka gila.
Memula memang mak dah mengadu sakit perut and pinggang. Then abah suruh bawak pergi hospital terus. Ingatkan sakit biasa, rupanya check mak kena tahan wad and masuk air. Time tu kena naik ambulans dari Klinik Maharani ke hospital. Dah tak boleh nak jalan even dekat je kan. Kesian mak. Hmm malam tu dala pukul 9 baru dapat katil. Sebab penuh gila wad. And mak tetiba kena duduk wad 6. Ingatkan kena operate. Buat takut je. Doktor sahkan hati mak bengkak and ada batu dekat hempedu. That's why sakit sampai ke pinggang. Haihhh memang tak sanggup gila tengok mak masa tu. Aku jaga 2 hari. Malam tu mak takde siapa teman, abah pun balik. Aku pun balik sebab dah pukul 12 lebih. Memang mengantuk tapi balik tu aku langsung tak boleh tidur. Pukul 4 baru lelap, then tersedar sedar. Pehh memang tak selesa gila. Sampaikan tak sekolah aku. Hahaha pagi-pagi dah kena pergi hospital tengok mak. Doktor pakar pun macam bengong jugak tak tahu memula mak sakit apa. Haha sampai lah mak kena buat ultrasound. Scanned, X-Ray, air kencing and darah pun tak tahu jugak sakit apa. Tak faham betul. Hahaha xD
Alhamdulillah lah, sekarang mak dah okay. Dah boleh balik Khamis petang. Doktor just cakap lepas 3 bulan baru datang balik, tengok okay ke tak. Kalau benda tu makin teruk, terpaksa operate. Haihhhh dah lah taknak cerita, byebye :')
Dear Crush, aku tak tahu macam mana nak luahkan dekat kau. Aku sayang kau! :*