//Beauty Queen

De'Queen


Annyeong Barbie(s) . Welcome to my Castle . I'm Fai Levine , the owner of this Blog . Be nice here and leave your footprints at my Tagboard . No harsh word and haters were allowed here .



Tagboard



Sing-A-Song ~




Credits


Template by : Farah Dini
Basecodes by : Nurul AtiQah
Edited by : Fai Levine
Others:

----------------------------------------- Copyright© by Farah Dini 2012
-----------------------------------------

MP Pengawas HSM sesi 2012/2013
vint@ge

Hai guys. Hai new life. Hai single. Hai handsome boys. Hahaha kstop mengarut. Hihi now nak story, tadi pagi 28 September 2013, berisan pengelola pengawas Sekolah Tinggi Muar dengan jayanya mengadakan Majlis Pepisahan Pengawas HSM 2012/2013. Yeahhhh best gila.
Pagi-pagi aku dah keluar rumah, pukul 7.30 pagi sebab ada kelas Bio dekat sekolah. Then pergi sarap dengan Fatimah dekat Tanjung. Dalam pukul 9.40 pagi gitu baru gerak Muar Traders Hotel sensorang. Pengelola lain dah ada dekat ballroom. Kira awal jugak aku datang, cikgu pun takde lg. Masuk je ballroom, wahhhhhh mmg mengerlip siakk pentas haha okay ahh 5 stars untuk takbir tu haha.
As usual, aku jugak kena buat persembahan. Mmg rasa nak terjun bangunan siakk masa tu haha. Dedo punya pasal. Aku bawak lagu Carta Hati tp planned sebelumnya nak bawak 2 lagu. Carta Hati dgn Ku Yang Dulu bla bla bla tu. Tapi aku tak sihat sngt td, so cancel lagu lagi satu tuh. Hee thanks Syafiq and Apek jadi guitarist hehe xD
Good job guys, HajiMad pun puji habis-habisan tadi, majis yg sungguh berprestij hehehe bangga dokk. Good job Azizan, Lela, Rhaudah, Afiq, Syafiq, Azwan, Ayap, Shamini, Iza and also Wafa. Thanks jugak Pn Habsah bagi kiteorang peluang kendalikan majlis besar mcm nie. Alhamdulilah berjalan lancar.
Gambar takde lah, aku lupa nak bawak Canon tadi. So gambar semua ada pada Afiq, nanti aku upload okay. Just tengok dekat FB or Twitter okay? Hehe nak sikit:

takdpt amik penuh, ramai sangat :/

Barisan Pengawas HSM

Pengelola

Terima Kasih........